Møde i landsretten.

Jeg er blevet stævnet endnu engang af en fotograf ved navn Ulrik. Det er som om han ikke helt forstår, at det jeg har skrevet er en direkte kopi fra andre nyhedssites.

25.000,- kræver han i erstatning.

Første retsmøde gik helt fint, jeg blev frikendt og tiltale frafaldt, men så stævnede han mig til landsretten.

Man kan følge sagens udvikling på Facebook gruppen, med samme navn som fotografen.

Og ja det kan godt være at beskyldninger om pædofili og voldtægt er grove anklager, men hvis han virkelig har gjort det, så skal hele verden da vide det. Og er han uskyldig, så beklager jeg da meget, men hvis ikke man kan tro medierne, så ved jeg ikke hvem man skal tro på nu om dage.

Sagen startede i forbindelse med TV2’s Operation X.

Skriv et svar

