Så sidder man her.

Jeg har lige måtte ringe rundt til diverse forsikringsselskaber for at finde en pris på min bil. Ford Mondeo 2,0 Trend. 2005

Og ja jeg må sige, det kan sgu godt betale sig at kigge sig lidt for. Alm. Brand. som jeg har nu, vil have 40.000,- om året, fordi jeg ikke selv har haft bil før. Men når jeg fremviser at jeg har kørt i firmabil i 3-4 år, så kommer forsikringen ned på 28.000,- IF forsikring var de billigste med 20.400,- om året. Så det må jo nok blive dem.

Syntes dog at det er ufattelig at priserne kan svinge med mere end det dobbelte.

Måske man skulle overveje bare at købe sig en cykel, med anhænger på. ;o)

Her er den så....

Så status er nu at jeg opsiger min forsikring i Alm. Brand, og tegner ny i IF. forsikring.

Skriv et svar

