Mental voldtægt til jer…

Først tror jeg lige jeg vil komme med mine statements. Så dem får i her!

At det aldrig vil komme igen, men blot forsvinde og være i vores minde, er det som gør at livet er så svært at leve. Jeg elsker min fortid, jeg elsker min nutid, jeg er ikke flov over det jeg havde og jeg er ikke ked af, jeg ikke har det mere… Lives goes on…

Det først trin til at få det du gerne vil have i dit liv og i din hverdag. Er ved at beslutte dig for hvad du ønsker i dit liv og i din hverdag.

Jeg tror på at der kun findes to måder at leve sit liv på. Den ene er ved at tro på at alt som sker, er et mirakel. Den anden måde er ved at tro at mirakler ikke findes.
Hvis du er glad og smiler i dag, er det sgu helt din egen skyld, for der er nok at være sur og ked af i denne verden…

Og nu vil jeg så gerne ytre mig endnu engang om denne skønne oase vi lever i, kaldet livet. Hvad er det for en forunderlig og fantastisk ting vi går og kalder livet?

Og hvad fanden er kærlighed?


Jeg har lige siddet og diskuteret med noget fodboldfans om tja, fodbold! Nu er jeg ikke den fyr som sidder og ser fodbold, tværtimod så hader jeg alt hvor man ikke får tæv eller kører meget stærkt med motor…

Men disse 2 tosser ville så gerne diskutere med mig, og er der én ting jeg er god til og elsker, så er den en god solid samtale. Men de 2 mennesker burde ikke gå til psykolog, de skulle gå til en gartner, for de havde seriøst jord i hovedet.

Samtalen vender sig over imod betaling af løn og kontrakter, sponsorpenge og reklamer på banner o.a.

Glædeligt hopper jeg med på vognen for nu skal der sgu diskuteres, og samtalen ender også godt, de skrider og jeg sidder tilbage og hygger videre.

Og nu slog tanken mig, som den så tit har gjort.

Det er da sygeligt at man kan betale op imod 1.000.000.000,- for en spiller, altså 1 milliard kroner for en mand, som render rundt med en bold. ALTSÅ 1 MAND. Ikke et helt hold, og heller ikke en hel by, men ÉN mand.

Det er da modbydeligt at man kan betale spillere over 20 millioner i løn om året, for at spille med en bold. Om det er fodbold eller basket eller hvad det er!

Og hvad fanden skal de med en træner? – Jeg mener blot at hvis man får en løn på 15 millioner om året i løn, hvilket er mere end direktøren for Danske Bank får, så burde man ikke have behov for en træner, så burde man fandeme være træneren for resten af holdet. Og hvis man får så mange penge for at lave den hobby man har lavet hele livet, så er det fordi man kan finde ud af det, så burde man ikke kunne tabe.

Jeg hader sport med penge…

Så sad jeg den anden dag og så TV3’s nye satsning, Danske Hollywood Fruer. Næææh det skulle jeg da se, flere penge og kvinder som er fyldt med mere silikone end der findes rundt om vinduerne i den boligblok som er bag mit hus. Det skulle opleves.

Så upti vupti, ser jeg dette program, så kommer der en ring på bordet, sådan en med en diamant, og ja den var stor. Så siger datteren til hendes sælgeren, ”ej hvor er den skøn, hvad koster den?” svar: 5 millioner dollars. 25.000.000,-. Hvortil moderen svare, ej kun så lidt, så tager vi da to af dem, en til os begge.

Og her sidder jeg så og tænker….

Der er altså stadigvæk mennesker i denne verden som sulter. Der findes stadigvæk børn som sælger deres krop for penge, for at forsørge deres forældre, og der findes stadigvæk kvinder og børn, som bliver handlet til sex og udnyttelse.

Der findes stadigvæk mennesker som må gå fra hus og hjem, fordi de ikke kan finde arbejde. Og mennesker som fryser og sulter ihjel.

Vi smider stadigvæk kornet ud i Danmark, når vi har høstet for meget, fordi sælger vi det billigt til syden, så falder prisen næste år på korn i norden.

Og nej jeg er ikke misundelig, for jeg klager ikke, jeg er dansker, og vil aldrig komme til at mangle noget i mit liv. Og min situation er stabil nu, så mangler ikke flere penge end normalt. Så nej jeg er ikke jaloux eller noget, og dog, jeg er ked af det på de mennesker som dør af sult og andet, jeg har medlidenhed med de mennesker som arbejder hele livet, dør af gift, og rammes af gigt og rygskader fordi de ikke kunne spille fodbold.

Og jeg syntes det er dybt tragisk at mennesker ikke kan være medmennesker.

Har man opfundet en ting i livet, så er det fint med mig man bliver rig på det, og hvis man er dygtig til sit erhverv så må man gerne blive millionær for min skyld, og man må hellere end gerne købe en Jaguar og et privatfly. Men man behøver ikke have 5 Jaguar og 3 privatfly. Der må fandeme være en grænse for hvor rig man må være.

Har man over 1.000.000.000,- så burde man ved lov skulle donere en hvis procent hvert år til velgørenhed, og jeg ville garantere at finanskrise, sult og hunger, sexslaver og meget mere ville forsvinde. Og alle ville kunne leve lykkeligere.

Og fordi man ikke fik 12 i skolen, ville man stadigvæk kunne leve. Jeg ønsker ikke at folk som ikke gider arbejde, skal nyde af at andre knokler for at tjene deres penge. Men velgørenhed skal nok dele ud til de steder hvor hjælpen er nødvendig.

Alt for mig….

Tolk det som i vil…

Skriv et svar

