Hello world!

Here we goooO.

Jeg har nu blogget rundt om på nettet, og skrevet i diverse forums og på forskellige diskutioner og debatter. Men nu syntes jeg at det var på tide at indhente det forsømte forår.

Sexnu-bloggen, er nok mere lavet for at komme af med alt min tvivl til verden. For at kommentere på enkelte begivenheder som måtte ske i denne fantastiske ting vi kalder livet.

Endvidere vil jeg forsøge at krydre den, med de erfaringer som jeg har oplevet i min tid, indtil nu. Og jeg vil forsøge at bidrage til et nemmere, bedre og sjovere sex og kærlighedsliv.

Skriv et svar

